• Animacja na stronie głównej
    • Slider 12
    • Slider 13

Wycieczka do Warszawy

Maciej Brylak, uczeń naszej szkoły, biorąc udział w konkursie organizowanym przez Kępiński Puls Tygodnia wygrał dla swojej klasy wycieczkę do Warszawy. W miniony piątek, na zaproszenie Pani Minister Andżeliki Możdżanowskiej, piątoklasiści wyjechali do stolicy. To była wycieczka pełna wrażeń! Po krótkim spacerze po Parku Łazienkowskim udaliśmy się do gmachu Sejmu, gdzie w Sali Posiedzeń bardzo miło przyjęła nas Pani Minister i opowiedziała o tajnikach pracy posła, a także odpowiedziała na nasze pytania. Następnie mieliśmy możliwość zwiedzania z przewodnikiem innych ciekawych miejsc w budynkach Sejmu, a niektóre korytarze i schody były nam dobrze znane z telewizji. Po pysznym obiedzie, Pani Minister pożegnała się z nami, a my wyruszyliśmy na długi spacer po Warszawie. Po drodze wiele historycznych ciekawostek o stolicy przekazała nam Pani Anna Zawalska. Byliśmy na Placu Defilad i zobaczyliśmy Grób Nieznanego Żołnierza i Pomnik Ofiar Smoleńskich, potem Pałac Prezydencki, Zamek Królewski i Kolumnę Zygmunta, a na Rynku Starego Miasta -Syrenkę. Z tarasu widokowego obserwowaliśmy Wisłę i piękny Stadion Narodowy. Nie pominęliśmy także Pałacu Kultury i Nauki. To był niezapomniany wyjazd. DZIĘKUJEMY!!!

• Misja szkoły

"Dobra szkoła to przede wszystkim mądra szkoła. Niech w pracy wychowawczej wszystkie zaangażowane w nią osoby poczują się związane zadaniem ukazywania dojrzewającym ludziom, jak być człowiekiem naprawdę."